(ORASUL, 14.00) ALIMENTE – MAGAZINE – CRIZA/ Alimente cu 20% mai ieftine distribuite prin campania "Cosul Anticriza".

(CUZANET, Iasi, 7 octombrie) – Maine, 8 octombrie a.c marile magazine din Iasi –  Carrefour Felicia, Kaufland-Pacurari, Billa, Gimma – vor demara programul "Cosul Anticriza". Acest program ofera iesenilor posibilitatea cumpararii unor produse cu cel putin 20% mai ieftin. Produsele respective fac parte din dieta echilibrata a fiecarui cetatean, pe lista fiind inscrise noua produse: paine, ulei, zahar, faina, orez, legume-fructe, produse din carne, oua. Coodonatorul proiectului a fost directorului Comisariatului pentru Protectia Consumatorului Iasi (CJPC) Ioan Tonel Cazacu. Acesta declara ca: "Intentionam sa derulam campania timp de minim un an de zile. Am realizat un parteneriat in acest sens. Produsele din cadrul lanturilor de magazine se pot identifica printr-o eticheta, avand un cos, ce reprezinta Cosul Anticriza.. Eticheta va si asezata pe produsul respectiv. Nu in ultimul rand pot spune ca o familie ajunge sa economiseasca 180-200 de lei noi". Astfel, in perioada 8-10 noiembrie, magazinele inscrise in cadrul acestui eveniment (Carrefour Felicia, Kaufland-Pacurari, Billa, Gimma) vor promova aceasta campanie in randul cetatenilor. Seful CJPC a tinut sa precizeze ca produsele din aceasta campanie nu fac parte din gama de oferte a magazinelor. De asemenea, el doreste sa realizeze o revista speciala cu aceste produse din cadrul campaniei, difuzata cetateanului de rand gratis. Maine la ora 12, magazinul Carrefour Felicia va lansa oficial campania. Cetatenii sunt asteptati atat pentru cumparaturi, cat si pentru a face economie. Ulterior, vineri la ora 12 campania este lansata in magazinul Kaufand Pacurari, iar la ora 13 in supermarketul Gimma de la Hala Centrala. Sambata, campania este lansata si in magazinul Billa la ora 12, iar la ora 13 in Mercury Mery./Raluca-Daniela Lungu