(ORASUL, 12.00) E.ON – FURNIZARE – CALL CENTER/ E.ON restrange activitatea centrelor de relatii cu clientii, ca urmare a utilizarii frecvente a Call Center-ului companiei
(CUZANET, Iasi, 28 octombrie) Compania E.ON Moldova Furnizare a reorganizat activitatile din cadrul Centrelor de Relatii cu Clientii. Ca urmare, Centrul de Relatii cu Clientii din orasul Targu-Frumos nu va mai functiona de la data de 1 noiembrie, a.c. , decizie venita datorita utilizarii tot mai frecvente de catre clienti E.ON, a serviciilor oferite prin Call Center-ul companiei. E.ON Moldova Furnizare a primit pe parcursul anului 2008, la Call Center-ul companiei, un numar aproximativ de 27.000 de apeluri, iar in cursul anului trecut un numar de circa 70.000 de apeluri. Trendul crescator al apelurilor primite s-a putut observa si in primele opt luni ale acestui an, cand aproximativ 80.000 de apeluri au fost inregistrate.
“E.ON Moldova Furnizare va continua sa-si dezvolte serviciile oferite prin intermediul Call Center-ului, astfel incat clientii sa beneficieze de cele mai bune servicii”, au declarat reprezentantii E.ON.
Clientii pot solicita la Call Center-ul companiei E.ON Moldova Furnizare, printre altele, informatii referitoare la incheierea contractelor, tarifele in vigoare, taxele Radio si TV, facturare, posibilitati de plata a facturilor , obtinerea de avize, dar si o serie de operatiuni, precum modificarea conventiei de consum.
Consumatorii E.ON Moldova Furnizare care doresc rezolvarea unor operatiuni specifice, pot apela Call Center-ul companiei, la numerele de telefon (0801 000 939) in reteaua Romtelecom sau pentru apeluri din orice retea la numarul (0235 305 555). Compania E.ON Moldova poate fi contactata telefonic de catre clienti, de luni pana vineri, in intervalul orar 7.00-21.00 sau acestia se pot adresa Centrului de Relatii cu Clientii din municipiul Pascani, situat pe str. Stadionului, nr. 2, de luni pana vineri, intre orele 08.30-17.30. Pentru raportarea deranjamentelor si a intreruperilor energiei electrice, clientii pot apela la numarul de telefon (0233.929).
Call Center-ul companiei E.ON Moldova a fost lansat la data de 12 iunie 2006. La inceputul lunii in curs, E.ON Moldova a desfiintat in Iasi, si Centrul de Relatii cu Clientii din cartierul Alexandru cel Bun. / Andrei Gorgos
Niciun comentariu