Asociatia Europeana a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare (PRIME), filiala Iasi, de la Facultatea de Filosofie si Stiinte Social-Politice din cadrul Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, organizeaza cea de-a IV-a editie a proiectului „ATELIERE”.
Worksop-urile se vor desfasura pe 8 aprilie a.c., in prezenta speaker-ilor Sorin Gradinaru (Managing Director Romania la SERY*Creative Communication), Andrei Botez (Co-fondator la NON), Tudor Munteanu (Director de creatie si fondator NAMOGO) si Andra Precupanu (Marketing Manager). Printre temele de discutie se numara “Personalitatea brandului transpusa in concept de identitate si brand voice”, “De la brand national la brand local” sau “Microtargeting. Secretul campaniilor de maine”.
„Proiectul urmareste crearea unui cadru de intalnire si simulare a activitatilor specifice domeniului Relatiilor Publice si Publicitate, intre studenti si specialisti. Cele trei workshop-uri vor fi formate din cate 20 de studenti fiecare si vor fi structurate in doua parti. In prima parte, specialistul invitat va prezenta tema aleasa, iar in a doua parte, studentii vor rezolva in echipe de cate patru un brief oferit de specialistul invitat. Cele mai bune proiecte vor fi premiate”, a declarat Corina Hardon, coordanatoarea ATELIERE.
Workshop-urile se adreseaza studentilor din ciclul de licenta de la Comunicare si Relatii Publice si masteranzilor de la Publicitate si Relatii Publice, Marketing si Comunicare in Afaceri si Jurnalism. Inscrierile se pot face pana pe 5 aprilie, ora 22.00, prin completarea un formular disponibil pe site-ul www.primeiasi.ro si trimiterea lui la adresa ateliere@primeiasi.ro.
Giorgiana Astefanei
Niciun comentariu