Sîmbătă, 9 decembrie, începînd cu ora 11:00, în Aula Magna a Universității „Petre Andrei” din Iași, va avea loc workshop-ul „Impactul Inteligenței Artificiale asupra comportamentului consumatorului”, organizat de Facultatea de Economie a Universității „Petre Andrei” din Iași (UPA), împreună cu Centrul de Resurse Economice și Asociația Facultăților de Economie din România.
„Obiectivul workshopului privește acest tsunami, cred eu, pentru care trebuie să ne pregătim mai întîi noi, marketerii, pentru a pregăti apoi piața, consumatorii. Dorim deci o informare, conștientizare, sensibilizare și responsabilizare a operatorilor din marketing pentru a face față concurenței. După apariția computerelor, apoi a internetului, actuala etapă AI va schimba radical felul în care vor funcționa piețele. Trebuie să ne pregătim pentru asta. Departe de a vedea un bau-bau și atît, trebuie să extragem oportunități, să atenuăm și limităm handicapuri. Din acest punct de vedere, cred că România are șanse bune, pe care trebuie să și le joace cu succes”, a declarat prof. univ. dr. Rodica Boier, care va participa la eveniment în calitate de speaker online.
Inteligența artificială se referă la dezvoltarea de algoritmi și tehnologii care permit sistemelor să simuleze capacitățile umane de învățare, raționament și rezolvare a problemelor. Aceste sisteme pot prelucra informații, recunoaște modele, lua decizii și învăța din experiență.
Sursă foto: www.upa.ro
Niciun comentariu