(STIINTIFIC, 10.00) POLITEHNICA – SESIUNE – MARKETING / Sesiune de comunicari stiintifice studentesti la Facultatea de Textile, Pielarie si Management Industrial.
(CUZANET, Iasi, 1 aprilie) – Catedra de Economie si Marketing din cadrul Facultatii de Textile, Pielarie si Management Industrial a Universitatii Tehnice ,,Gheorghe Asachi’’ din Iasi organizeaza Sesiunea de Comunicari Stiintifice Studentesti. Manifestarea se va desfasura in perioada 7-8 mai, in Sala de Consiliu a facultatii. Pentru editia din acest an temele sunt: Aspecte de negociere, Cercetari de Marketing, Comportamentul Consumatorului, Politici de Promovare ale produsului si Business-to-Business in Marketing. ,,Se pot inscrie studentii masteranzi si cei de la licenta din ultimii de facultate, chiar daca pe viitor nu vor sa faca o cercetare profunda. Prin participarea la aceasta sesiune se pot desprinde cu elaborare de materiale, consultare de bibliografie de specialitate, pot vedea care sunt tendintele la nivel european, pe cat posibil axate pe proiectele pe care ei le vor realiza. Este un test util si pentru verificarea cunostintelor asimilate si a capabilitatilor fiecaruia’’, a declarat prof. univ. dr. ing. Mihai Irimia, seful Catedrei de Economie si Marketing din cadrul Facultatii de Textile, Pielarie si Management Industrial.
Juriul care va analiza si va delibera proiectele castigatoare va fi format din: prof. univ. dr. ing. Vasile Munteanu, conf. univ. dr. Mihai Irimia, seful Catedrei de Economie si Marketing, si lect. univ. dr. Florin-Alexandru Luca, coordonator al masteratului "Marketing Industrial". Fiecare lucrare inscrisa pentru conferinta trebuie sa aiba un profesor coordonator, iar autorii pot lucra individual sau in echipe de maximum trei persoane.
Cei care doresc sa participe trebuie sa trimita un rezumat al lucrarii, de maximum 250 de cuvinte, pe adresa de e-mail marketing.industrial@yahoo.com. ,,Avantajele participarii la Sesiune sunt ca studentii din anii terminali au posibilitatea de a prezenta public o lucrare stiintifica, pornesc cu un avantaj la inscrierea la masterul «Marketing Industrial», iar cele mai bune vor fi selectate pentru a aparea in Buletinul Stiintific al Universitatii’’, a precizat lect. univ. dr. Florin Luca.
Acest eveniment face parte din cadrul Cercurilor Stiintifice Studentesti, organizate anual de Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi. / Olga Grigorescu
Niciun comentariu