Asociatia Studentilor de la Relatii Publice si Comunicare Prime, filiala Iasi, de la Facultatea de Filosofie si Stiinte Social – Politice a Universitatii “Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) din Iasi va incepe duminica, 10 aprilie a.c., cea de-a treia editie e proiectului “Ateliere – Fii maestru pentru o zi”. Manifestarea va avea loc in corpul R al UAIC si se va desfasura intr-o serie de trei workshopuri sustinute de Stefan Liute, co-fondator si director de strategie al agentiei “Grapefruit”, Nicoleta Gavrila, PR Executive la Agentia Bortun -Olteanu si Mihai Zugravu, consultant PR Freelancer si asistent pe Relatii Publice la ARTEX Services International din Sibiu.
Temele care vor fi analizate de acestia in cadrul atelierelor sunt „De la naming la brand – cum poti face memorabila indentitatea verbala a unui brand”, „Povestea unui brand de esenta tare – cum se creeaza povestile de succes din jurul brandului” si „PR cultural si PR prin cultura. De la vladica la opinca – cum sa faci PR cultural in adevaratul sens al cuvantului”. La aceste ateliere vor participa studenti de la specializari precum Comunicare si Relatii Publice, dar si de la specializarile adiacente ca Marketing si Comunicare in Afaceri si Jurnalism. „Din cei 90 de studenti inscrisi pentru a participa la conferinta, au fost alesi doar 60 dintre ei in ordinea aplicarii formularelor lor”, a declarat Cosmin Brinza, coordonator al Departamentulului de Relatii Publice al Prime Iasi.
Fiecare atelier este structurat pe doua parti, la care vor participa cate 20 de studenti. In prima parte, specialistul invitat va prezenta tema aleasa, iar in a doua, studentii vor rezolva in echipe de cate patru un brief oferit de specialistul invitat. Cele mai bune proiecte vor fi premiate la sfarsitul manifestarii.
Anul trecut, cea de-a doua editie a proiectului Ateliere i-a avut ca invitati pe Adriana Lungu – business developer, Alexandrina Dinga, presedinte T.E.R.IS si Alexandru Condurache, regizor, care au vorbit pe temele relatiei cu jurnalistilor si parteneriatelor media, ale PR-ului ecologic pe timp de criza” si al „Creativitatii publicitare”, iar prima editie din 2009 i-a adus pe Loredana Gaspar, manager ATIPICO si George Toma, manager TRUISME, care au lucrat pe doua teme: „Pozitionarea unui brand” si pe „Organizarea de eveniment”.
Iustina Ambrono
Cristina Babii
Andreea Marosac
Andra Petrariu
Niciun comentariu