(ORASUL/ECONOMIC, 16:30)-BRD,ANGAJATI, SOCIAL-O PARTE DIN SALARIUL ANGAJATILOR BRD ALOCAT UNEI CAMPANII SOCIALE

(CUZANET, Iasi, 20 octombrie)- BRD  si-a implicat angajatii intr-o campanie de finantare a ONG-urilor, prin alocarea unei parti din salarii, dublate ulterior,  in contul unui proiect social intitulat “Schimba un destin. Da valoare unei vieti.”

       Campania este adresata in primul rand copiilor si tinerilor defavorizati, implicati in proiecte de educare si includere sociala. “De la inceputul campaniei, in aprilie, si pana acum, s-au inscris peste 1000 de angajati in program, suma estimata pana acum pe un an fiind de 70.000 de euro.”, se precizeaza in comunicatul de presa emis de BRD. In acelasi comunicat, Patrick Gelin, presedinte-director general BRD declara “Programul “Schimba un destin” este insa primul care permite practic participarea tuturor angajatilor. Daca pana acum, implicarea noastra a avut un caracter institutional, acum, pentru prima oara, si angajatii, si banca, in aceeasi masura, participa la sustinerea unor programe de educatie sau sociale”.ONG-urile sunt invitate sa se inscrie pentru obtinerea unei finantari in aceasta perioada.

 
In campania „Schimba un destin. Salveaza o viata.”, realizata in colaborare cu Asociatia pentru Relatii Comunitare , s-au inscris 87 de angajati din BRD-Grup Iasi.”Pana la inchiderea campaniei, nu putem spune nici macar o suma estimativa adunata prin donatiile angajatilor. Sunt asteptate  licitatiile in urma carora se vor desemna organziatiile  catre care se vor vira aceste sume”, a declarat Virgil Popescu, responsabil marketing al sucursalei BRD-Iasi.Suma maxima acordata unui proiect va fi de 10.000 de euro. Proiectele favorizate vor fi  cele care se adreseaza imbunatatirii conditiei fizice a persoanelor cu handicap fizic, ajuta persoanele cu nevoi speciale in vederea angajarii, sau  le indruma pe acestea in vederea intemeierii unei afaceri. Tot prioritare sunt proiectele care creaza un spatiu in care persoanele cu handicap pot profesa,  cele care acopera taxele de scolarizare a copiilor care provin din medii sociale defavorizate si ii ajuta pe acestia sa se pregateasca in vederea angajarii sau a intemeierii unei afaceri. BRD nu se afla la prima camapanie sociala de acest fel. Banca a mai sponsorizat a doua editie a camaniei „10 pentru Andrei Pavel”, in august a.c./Raluca Sipurel