Prof. univ. dr. ing. Vasile Vintu, rectorul Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară „Ion Ionescu de la Brad” Iași (USAMV), și-a prezentat miercuri, 16 martie, într-o ședință a Senatului, noua echipă de prorectori.
„În ședința Senatului a fost propusă echipa de prorectori a actualului rector, pe care toți membrii Senatului au votat-o în unanimitate. Nu a fost nicio abținere și nimeni nu a votat împotrivă”, a declarat prof. univ. dr. ing. Gerard Jitareanu, președintele Senatului USAMV Iași.
Astfel, în următorii patru ani, prorectorii USAMV Iași vor fi prof. univ. dr. ing. Benone Pasarin, prorector responsabil cu activitatea educatională, prof. univ. dr. ing. Teodor Robu, prorector ce se va ocupa cu dezvoltarea instituțională, patrimoniu și relațiile cu mediul de afaceri, prof. univ. dr. ing. Liviu-Dan Miron, prorector responsabil cu cercetarea științifică și relațile internaționale, și conf. univ. dr. ing. Vasilică Stoleru, prorector ce coordonează activitățile social-studențești și relațiile cu alumnii.
„Eu voi respecta planul managerial al universității și doresc să păstrez calitatea și excelența în comunitatea noastră academică. Dar dacă este să particularizez puțin, aș spune că mă interesează în fapt să continuăm să pregătim foarte bine studenții noștri din punct de vedere teoretic și practic și, nu în ultimul rînd, să dezvolt infrastructura educațională de cercetare în diversitate și mă refer aici la noi proiecte educaționale de cercetare”, a declarat prof. univ. dr. ing. Benone Păsărin.
Contactat telefonic, prof. univ. dr. ing. Teodor Robu a menționat că pentru el cel mai important lucru din programul său strategic pentru perioada 2016-2020 este dezvoltarea activității în domeniul internaţionalizării, atragerea studenților străini și colaborarea și cu alte universități din afară decît cele partenere în prezent. Prof. univ. dr. Vasile Vîntu, rectorul USAMV Iași, a precizat că, împreună cu această nouă echipă de prorectori, vor fi schimbări majore față de mandatul anterior ce vor avea un impact direct asupra creşterii performanţei, calităţii activităţii didactice şi serviciilor către comunitate.
Niciun comentariu