(ORASUL, 13.00) – EON – GAZ – SERVICII / Cozi interminabile la EON Gaz pentru depunerea noului contract de servicii pe care trebuie sa-l incheie iesenii cu aceasta companie
(CUZANET, Iasi, 13 noiembrie) – Dupa ce EON Gaz a anuntat un nou tip de contract de furnizare valabil pentru consumatorii casnici, iesenii au luat cu asalt sediul companiei. Spiritul civic al iesenilor a fost tratat inca cu o indiferenta iesita din comun. Oamenii care au asteptat in frig in fata sediului nu s-au ales decat cu o durere de cap. Intrucat nu au fost informati cum trebuie asupra modului de completare a contractului, multi dintre acestia au fost cale intoarsa. Iesenii nu au stiut ca formularul ar trebuie sa contina si numarul de contract incheiat cu firma EON sau copia dupa actul de indentitate a titularului de contract. Prin urmare, cei care au dorit sa depuna noul tip de contractau decis dupa ore de asteptat sa plece acasa. Desi, consumatorii putea trimite contractul prin posta, cei prezenti la sediul EON sustin ca prefera sa isi rezolve singuri problemele. Pensionarul Dimitriu Aurel declara ca: "Eu am venit sa fac o plimbare pentru a mai lua o gura de aer. Dar nu am completat cum trebuie fisele, Asa ca nu ma mai intorc. Am stat destul de mult la rand si ar mai fi trebuit sa stau. Dar am o varsta. Nu am dorit sa trimit prin posta pentru ca am dubii in prinvinta postei romane." In vreme ce, Luminita Chiriac sustine ca: "Nu mi se pare normal. Am fost intoarsa din drum pentru ca nu aveam trecut pe contract si numarul de adonat de la EON. Asa ca acum trebuie sa stau din nou la rand si daca ma bag in fata toata lumea prezenta aici face scandal. Nu stiu cat o sa mai dureze, dar vad ca mai toti de aici sunt intorsi din drum." Purtatorul de cuvant al companiei EON, Sorin Munteanu, afirma ca iesenii pot trimite contractul prin posta si ca s-a luat aceasta decizie tocmai pentru a nu exista cazuri de genul acesta. Mai mult decat atat el mai adauga ca s-au luat masuri de informare cu privire la ceea ce trebuie completat in contract, insa unii consumatori nu sunt atenti la detalii, iar din aceasta cauza acestia au fost nevoiti sa faca cale intoarsa. Trebuie amintit faptul ca in timp de 15 zile de la data primirii noului tip de contract prin posta consumatorii casnici trebuie sa retrimita actul respectiv, impreuna cu o copie a actului de identitate a persoanei pe numele caruia este semnat contractul anterior. Chiar daca aceasta perioada de timp nu va fi respectata, clientii EON nu vor fi sanctionati prin intreruperea contractului, insa acestia au obligatia sa trimita actele necesare companiei. / Raluca-Daniela Lungu
Niciun comentariu